[DameDesuYo] Shingeki no Kyojin (The Final Season) - 73v-0.2 (1920x1080 10bit AAC) [B706C7D1].mkv

Category:
Date:
2021-03-14 20:02 UTC
Submitter:
Seeders:
166
Information:
Leechers:
2
File size:
585.0 MiB
Completed:
7470
Info hash:
4303780b73d64c5baa4c0e795da00186b907f2d7
Due to the earthquake interrupting NHK's broadcast of Titan ep 73, and the subsequent delay of all simulcasts, we're releasing a partial episode up to a reasonable narrative scenebreak around 16 minutes in. We know you're all desperate and will search everywhere for any subs, so we might as well give you decent ones ourselves. This release's video is noticeably worse than even the normal v0, because the only source available to us was TV. If some source for the full episode becomes available, we'll do our best to get it out asap. ==================================================== Come hang out in our Discord [here](https://discord.gg/awe8sFF). We’re hiring! We’re in need of skilled fansubbers, especially Typesetters. [Click here to apply!](http://damedesuyo.com/?page_id=101) Reminder: if you find problems with one of our releases, please let us know if we need to v2 or just help with batching. [PUBLIC QC](http://damedesuyo.com/?page_id=1873).

File list

  • [DameDesuYo] Shingeki no Kyojin (The Final Season) - 73v-0.2 (1920x1080 10bit AAC) [B706C7D1].mkv (585.0 MiB)
19:35 mins only right?
What's with the 0.2v?
@AbudiUchiha earthquake
@AbudiUchiha seems it's because the episode file covers what was broadcasted only: 19:35 mins.
@AmerEdo: Even less... 17:41 @AbudiUchiha : It's an incomplete episode I guess we'll have to wait for a week to watch the complete episode
The episode is not complete because the airing was interrupted because of the earthquake that hit Wakayama in Japan
lmao just when I thought v0 would be the last of the meme versioning
@Moses35i damn it, that's fucked up. Why not the broadcasted portion in full!
Are people genuinely this dumb.
@AmerEdo because earthquake you idiot
@yaneura @Moses35i Aaah I see, get it now. DDY didn't upload that information when I first came here. Hence the confusion. Anyway, hope everyone's safe.

DameDesuYo (uploader)

Trusted
> Are people genuinely this dumb. Yes.
Reeeeeeeeeeeeee 17minutes?

DameDesuYo (uploader)

Trusted
> Reeeeeeeeeeeeee 17minutes? There's like 10 different places you could find an explanation of why. Stop reeeing.
>Are people genuinely this dumb. You'd have to be to watch this show ayy lmao
I know, im not angry over anything. Its just that i thought this was the ful version already.
Come on NHK! Unless the rumbling itself happens, get the fking episodes out!! The world is waiting!
@bankai Fucking idiot, I know. Other releases have about one minute more despite that. Asshole.
Pre-Test of the Rumbling OP.
Damn it Japan !! Stop dealing with earthquakes, and come fix my air-conditioner !
16:08 the animators outdid themselves with that scene
The average SnK fan can't read the description apparently.
>You’d have to be to watch this show ayy lmao Preach
i can already imagine the dumbass reactors using this ver and calling it a day lmao
Nooooo~! Fuck you, ground! I guess the episode caused The Rumbling in real life...
Thanks but I'm just gonna wait. Full episodes are short as fuck already
i understand why the tv simulcasts were interrupted but why the digital ones? that's just unnecessary.
@makemehellbad Yes exactly this is silly since the episode is already translated & ready to be watched,it wont change anything to Japan EarthQuake,,its not Live BroadCAST. why not giving the permission to stream the episode to simulcast websites like Crynchyroll & WakaNim.!!?? why it has to air on japan first for just 4 Minutes left Pfff before the rest of the world.
reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee so this ep will air again next week ?
TIL simulcast doesn't mean streaming at the same time as Japan airs it.
Thanks for the episode despite the circumstances ! 2/3 is better than none, hard agree
i think Netflix will bypass this problem on thursday than CR? :/
Just wait for the full episode.
mfw could've named it > [DameDesuYo] The first 17 minutes, 40 seconds, 10 frames of Shingeki no Kyojin (The Final Season) - 73v0 (1920x1080 10bit AAC)
the earthquake(rumbling) version.
Fuck editing. I won't download from you anymore.

EIN

User
I knew something was off when it was only 585MB, i guess those who didn't read first are gonna be the most pissed off, oh and Stream Reactors LOL
Thanks for uploading!
@moondragon they wrote it's a worse version than normal. learn to read holy feck
cancer culture strikes again!
imagine being a little bitch cause u didnt get a full episode for free lmao idk man im just glad im getting anything at all