[GorGom] Kishiryu Sentai Ryusoulger - The Movie Time Slip! Dinosaur Panic!! (Malay + Eng Sub)

Category:
Date:
2019-12-24 19:01 UTC
Submitter:
Seeders:
0
Information:
Leechers:
0
File size:
1.8 GiB
Completed:
114
Info hash:
257c1fb6deb6ac014d5926db536602227b4a5063
Saja nak tengok si lahabau hanat mat salleh sana ade ke nak menyibuk kat seksyen sini jugak... [![Kishiryu-Sentai-Ryusoulger.jpg](https://i.postimg.cc/FzkJGxyH/Kishiryu-Sentai-Ryusoulger.jpg)](https://postimg.cc/XB3JYd1R) Malay dan Eng Sub 1080p RAW diambil dari Gustav Aku malas nak translate Karaoke section kepada "Engrish" Bukan si lahaabau2 tu nak terima kasih sebelum ni, asyik nak carik salah org je... pegi la mampos.

File list

  • [GorGom] Kishiryu Sentai Ryusoulger - The Movie Time Slip! Dinosaur Panic!!.mkv (1.8 GiB)
Rilek bro, geng2 mat salleh ni stail dok kalut nak tengok cepat2, tapi bila sub tak betul dok complain macam2. Awat tak pi ja belajaq bahasa Jepun kan senang. Haha.
wow... baru tahu ada acc melayu... hebatlah bang ni...